DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ

Darmowa dostawa od 99,00 zł
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Dostawa

Płatność przed wysyłką:
DHL Odbiór w punkcie (maksymalna waga przesyłki: 10 kg) - 15,99 zł
DHL Paczka (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) - standard - 16,99 zł
Kurier PHARMALINK (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) - 26,99 zł
InPost Paczkomaty 24/7 (maksymalne wymiary przesyłki: 41 × 38 × 64 cm) - 14,99 zł

Płatność przy odbiorze:
DHL Odbiór w punkcie (maksymalna waga przesyłki: 10 kg) - 18,99 zł
DHL Paczka - standard (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) - 19,99 zł
Kurier PHARMALINK (maksymalna waga przesyłki: 30 kg) - 37,99 zł
tzw. wyroby medyczne (m.in ampułkostrzykawki, probiotyki, woda morska) są dopuszczone do wysyłki jedynie za pośrednictwem PHARMALINK z gwarancją kontrolowanych warunków chłodnicznych podczas transportu

DARMOWA DOSTAWA DLA ZAKUPÓW NA KWOTĘ POWYŻEJ 149 ZŁ – TYLKO DLA ZAMÓWIEŃ PRZEDPŁACONYCH!

Realizacja zamówienia
Dostawy są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Nie prowadzimy wysyłki poza granice RP. Jeżeli waga Państwa paczki przekroczy 30 kg, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia kosztów dopłaty.

Kurier DHL
W przypadku nie odebrania paczki od kuriera DHL paczka trafia do najbliższego punktu POP (np. sklep Żabka). Otrzymasz powiadomienie e-mail/sms o możliwości odbioru, gdy przesyłka trafi do punktu. W wiadomości przesyłany jest kod PIN, niezbędny do odbioru. Paczka będzie czekać na odbiór aż 7 dni kalendarzowych. Do odbioru paczki z punktu POP potrzebne są: kod PIN z sms i numer telefonu.

Czas dostawy zamówienia
Określony w regulaminie maksymalny czas dostawy zamówienia wynosi 5 dni roboczych. Jednak w praktyce dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane szybciej. Najczęściej zamówienia złożone i opłacone do godziny 11:00 są wysyłane w tym samym dniu i dostarczane w ciągu 1 do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 11:00 są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Na karcie każdego produktu podany jest orientacyjny termin jego wysyłki i dostarczenia. Należy pamiętać, że czas dostarczenia ulega wydłużeniu w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Reklamacje przesyłki
Zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili dostarczenia paczki przez pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Proszę pamiętać, że do obowiązków pracownika firmy kurierskiej, należy udostępnienie Państwu możliwości weryfikacji zawartości paczki. Jeżeli będę mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące doręczanej przesyłki, prosimy o kontakt.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z Obsługą Klienta:

Termin otrzymania przesyłki jest sumą czasu przewidzianą na przygotowanie zamówienia do wysyłki oraz czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.

pixel