Dostawa
Kurier - przesyłka krajowa | Przedpłata | od 149 zł | ||
---|---|---|---|
Punkty i automaty DHL POP - 12 000 punktów (paczka do 10 kg) | 9,99 zł | BEZPŁATNIE | |
Kurier DHL (paczka do 30 kg) | 11,99 zł | BEZPŁATNIE | |
Kurier Pharmalink - specjalistyczny transport produktów leczniczych, temperatura kontrolowana 15-25℃ (paczka do 30 kg) | 16,99 zł | BEZPŁATNIE |
Kurier - przesyłka krajowa | Pobranie | od 149 zł | ||
---|---|---|---|
Punkty i automaty DHL POP - 12 000 punktów (paczka do 10 kg) | 13,99 zł | BEZPŁATNIE | |
Kurier DHL (paczka do 30 kg) | 15,99 zł | BEZPŁATNIE | |
Kurier Pharmalink - specjalistyczny transport produktów leczniczych, temperatura kontrolowana 15-25℃ (paczka do 30 kg) | 19,99 zł | BEZPŁATNIE |
Realizacja zamówienia
Dostawy są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
Nie prowadzimy wysyłki poza granice RP.
Jeżeli waga Państwa paczki przekroczy 30 kg, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia kosztów dopłaty.
Czas dostawy zamówienia
Określony w regulaminie maksymalny czas dostawy zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
Jednak w praktyce dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane szybciej. Najczęściej zamówienia złożone i opłacone do godziny 11.00 są wysyłane w tym samym dniu i dostarczane w ciągu 1 do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 11.00 są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Na karcie każdego produktu podany jest orientacyjne terminy jego wysyłki i dostarczenia. Należy pamiętać, że czas dostarczenia ulega wydłużeniu w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Reklamacje przesyłki
Zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili dostarczenia paczki przez pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Proszę pamiętać, że do obowiązków pracownika firmy kurierskiej, należy udostępnienie Państwu możliwości weryfikacji zawartości paczki. Jeżeli będę mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące doręczanej przesyłki, prosimy o kontakt:
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z Obsługą Klienta:
- telefonicznie 713169455 wew. 59
- pocztą e-mail sklep@ewitaldo.pl
Na termin otrzymania przesyłki jest sumą czasu przewidziany na przygotowanie zamówienie do wysyłki oraz czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.