DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ

Darmowa dostawa od 99,00 zł
SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Dostawa

 

Sposób dostawy i cennik

 Kurier - przesyłka krajowa | Przedpłata od 149 zł
  Punkty i automaty DHL POP - 12 000 punktów (paczka do 10 kg) 9,99 zł BEZPŁATNIE
  Kurier DHL (paczka do 30 kg) 11,99 zł BEZPŁATNIE
  Kurier Pharmalink - specjalistyczny transport produktów leczniczych, temperatura kontrolowana 15-25 (paczka do 30 kg) 16,99 zł BEZPŁATNIE

 

 Kurier - przesyłka krajowa | Pobranie od 149 zł
  Punkty i automaty DHL POP - 12 000 punktów (paczka do 10 kg) 13,99 zł BEZPŁATNIE
  Kurier DHL (paczka do 30 kg) 15,99 zł BEZPŁATNIE
  Kurier Pharmalink - specjalistyczny transport produktów leczniczych, temperatura kontrolowana 15-25 (paczka do 30 kg) 19,99 zł BEZPŁATNIE

 

Realizacja zamówienia

Dostawy są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.

Nie prowadzimy wysyłki poza granice RP.

Jeżeli waga Państwa paczki przekroczy 30 kg, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia kosztów dopłaty. 

 

Czas dostawy zamówienia


Określony w regulaminie maksymalny czas dostawy zamówienia wynosi 5 dni roboczych.
Jednak w praktyce dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były dostarczane szybciej. Najczęściej zamówienia złożone i opłacone do godziny 11.00 są wysyłane w tym samym dniu i dostarczane w ciągu 1 do 2 dni roboczych. Zamówienia złożone po godzinie 11.00 są wysyłane w kolejny dzień roboczy. Na karcie każdego produktu podany jest orientacyjne terminy  jego wysyłki i dostarczenia. Należy pamiętać, że czas dostarczenia ulega wydłużeniu w przypadku nieobecności Klienta, trudności skontaktowania się kuriera z odbiorcą lub z powodu nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

 

Reklamacje przesyłki

Zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki w chwili dostarczenia paczki przez pracownika firmy kurierskiej. Jeżeli zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem, prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Proszę pamiętać, że do obowiązków pracownika firmy kurierskiej, należy udostępnienie Państwu możliwości weryfikacji zawartości paczki. Jeżeli będę mieli Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące doręczanej przesyłki, prosimy o kontakt:

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z Obsługą Klienta:

  • telefonicznie 713169455 wew. 59
  • pocztą e-mail sklep@ewitaldo.pl

Na termin otrzymania przesyłki jest sumą czasu przewidziany na przygotowanie zamówienie do wysyłki oraz czasu dostarczenia zamówienia przez firmę kurierską.

pixel